Facebook'ta Paylaş
Tweetle
Google Plus'ta Paylaş

Favori Anime Çiftleriniz

  • Derecelendirme: 5/5 - 3 oy
  • Beğen
3
Konuyu Beğen
30
#1 Heart 
Hepimizin birbirine en çok yakıştırdığı, en sevdiği anime çiftlerini paylaşacağı bir başlık olsun istedim. (Gin-Ran FC'yi görünce aklıma geldi, ilham için teşekkürler) Istiyorum

Şimdi benimkiler;
1!!! : SUIKA!!!!
Bu ikisi benim için aşk Istiyorum Çoğu kişi Karin'i sevmez; Sui'yi takmaz ama beraber çok tatlılar. Durmadan kavga edişleri, laf dalaşları, Sui'nin dalga geçmesi ve devamında grlen Karin tokatları... Secret-laughSecret-laugh Mükemmeller. Birbirinden nefret eden ve durmadan kavga eden bir çiftten daha iyisi olamaz.. TasteyTastey

2-Arrow×Canary
Anime çifti değiller ama benim için yerleri apayrı Tastey 10 yaşımdan beri bu ikisini shipliyorum. Tastey

3-GinRan
Mavişlerim için mavi renk kullanıyım istedim ShyShyAçıkçası bunların birbirlerini sevdiği başından belliydi. Böyle Matsumoto kılıç çekince geri çekilmeler, Gin'in arkasından hülyalı hülyalı onu düşünmeler... Bilemiyorum... Tastey Hatta ben Gin'in öldüğüne de inanmıyorum. Gelcek bence o...


Sonra da zaten Gruvia, UlqiHime, Jerza, Nalu, BatCat, SasuHina, LuffyBoA, SaIno... devam eder böyle...
[Resim: 1zogfw1.jpg]

#2
Hobaaaa :D Atesligozler

Şahsen ben NaruHina ve IchiHime seviyom çok Nosebleed GinRan zati essaslılarımdan. UlquiHime de güzel ama Confident Gruvia da yaaaaaaaa hepisi hepsi *o* En yakın zamanda giflerle resimlerle damlarım buraya edite inşallah.

#3
Ulquiorra ♥ Orihime ...

[Resim: Ulquiorra-and-Orihime-kiss-ulquiorra-and...00-457.jpg]
Spoiler:
[Resim: Ulquiorra-and-Orihime-ulquiorra-and-orih...20-500.jpg]
Spoiler:
Tıp demiş babasının burnundan düşmüş X3[Resim: ULQUIHIME-ulquiorra-and-orihime-22322391-1200-934.jpg]
Spoiler:
[Resim: Ulquiorra-and-Orihime-ulquiorra-and-orih...0-1320.jpg]

Yoruichi ♥ Urahara
[Resim: 14375357a1a8.jpg]
Spoiler:
[Resim: Yoruichi-Fan-Club-image-yoruichi-fan-clu...70-800.jpg]

Ichigo ♥ Rukia
[Resim: ichigo_and_rukia__rendered__by_kelvincheng-d5m3i5w.jpg]
Spoiler:
[Resim: OgAAAAzSmhD3_VXLop7opOECZKTn_WNL-p4cBCX7...tTuai0.jpg]

Bunlar hep bleach den oldu ama şimdilik aklıma gelen bunlar :)

Keşke animesinde böyle şeyler görebilseydik ama Tite Kubo duygusuz ne yaparsın :( ...
[Resim: pEf37s5.gif]



#4
Varya aslında IchiRuki shiplemrk istiyorum ama yapamıyorum. Vicdanıma ağır geliyor. Çünkü Ichigo ve Rukia arasındaki bağ çok güçlü ama sanki Rukia Ichigo'nun annesi; Ichigo da Rukia'nın babasıymış gibi. Sanki birbirlerine ana-babalık yapıyorlarmış gibi. Çok yakışıyorlar ve tatlılar (Özellikle bir buz pateni gifi vardı orda X3X3)

Ama suçluluk duygusuna da engel olamıyorum. Sanki KakaSaku ya da TetsuRan shipliyor gibi hissediyorum Shy
[Resim: 1zogfw1.jpg]

#5
İstediğini shipleyebilirsin millet farklı animeler den karakterleri shipliyor herkes serbesttir Tastey
[Resim: gEJnWJl.gif]
[Resim: eeQBxiz.gif]

#6
Oyy NewMoon lan ne kaa güzel bu resimler laaan :D Gözüm gönlüm açıldı saolasın. :D Yani Bleach i tam bitirmedim ve çoğu büyük shounen animede olduğuğu gibi bundada ana erkek karakterin aşkla uzaktan yakından alakası yok sadece onu seven kız var işte. :D Orihime çok tatlı ve iyi bi kız. Şöyle belki harbiden pek işe yaramaz savaşlarda ama kızın karakteri iyi. Sakura gibi değil pek. Sakura'yı o yönden daha a seviyorum. Yani bi şe olsa haa Sakura kesi böyle yapar diyemem öyle bi karakter var ana karakter ama ne olduğu bellli diil bi bazı gıcık halleri var sinirime dokunan onlar aklımda yani. Dediğim gibi Bleach bitirmedim ve şu ana kadar gördüğüm kadarıyla Rukia ve Ichigo Miranami nin dediğini aşırı güzel ve güçlü bi bağla bağlanmışlar yani. Ama bana şu anlık dostluk bağı gibi geliyo. Bide patende elele tutuşmaları falan güzeldi. Yani kızarma mızarma bi ipucu yok ama hani artık o bağları kuvvetlenmişki IchiRuki olursa şaşaırmam yinede :D Yani içten içe üçgüdüsel seviyolar :D Rukia yaralandğında Grimjow tarafından Ichigo çok iç parçalayan bi üzüntüyle bakıodu Orihime onu iyileştiririrkene. Bide Ulquiorra savaşında Orihime yardım et deyince dellenmesi var İchi nin. Acaba başkası olsa da dellenecek miydi? Yoksa Orihime olması biraz daha mı kuvvetlendir bunu bilmiyoz. Amaan kısaca herkes mutlu olsa iyi olur Kubo kafanı yararım. Hep bleach den oluyo çünkü karakter bolluğu var dayanamıyoz :D Atesligozler

NewMoon un shileri ben de shipliyom ama hani olmazda şayet mutlu olurlarsa bişe demem. Sadece NaruHina shipinde kesinlik istiyorum. Kishimoto yu öldürürüm Naru Saku falan olursa. Gruvia kesin zati heral. Birde Erza Gerard var. ..... Levy Gajeel var. Hğağağ benim favorim bütün shipler millet :D bBiri birini sevince hemen kavuşsunlar istiyom. Ne çok yazdım ya dövcekler beni. (Ama NaruHina olucak Kishiiiiğ)

Spoiler:
[Resim: thumb.jpg]

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcQQr_hA012_1gIeWs-bR-G...0JiSnRAXgQ]

[Resim: 9295d13af8f61a4622671c5d5f55b71a.jpeg]

[Resim: e88abd27e6ab22d6921c8c0af8111d27.jpg]

[Resim: nsErNfMUXE8.jpg]

[Resim: large.jpg]

[Resim: tumblr_m6mplkVfxB1r7hbleo1_500.png]

[Resim: bleach-love-manga-rusky-boz-ulquihime-Fa...330564.jpg]

[Resim: tumblr_lzwecoq5MZ1r7hbleo1_500.jpg]

[Resim: cbea7065.jpg]

[Resim: tumblr_lmrirgafPi1qkxadlo1_500.jpg]

[Resim: maxresdefault.jpg]

[Resim: 3615e85b323d38c1a7e27e7a5142149f.jpg]

#7
Valla Kubo Troll Kral. Ayrıca ne zaman birini shiplesem ölüyorlar. Ciddi

Spoiler:
GinRan shipledim; Gin öldü.
UlqiHime shipledim; Ulqi öldü.
RazAya shipledim; Aya öldü.
Waltemis shipledim; Wally öldü.
ShiroNeko shipledim; Shiro öldü.
HitsuMomo shipledim; Momo öldü.

Hatta Batman'in çizgifilminde iki hayvanı birleştirip mutantlar yapan bir adam ve boynundaki kolyeye dokunarak farklı hayvanların güçlerine kavuşan bir kadın vardı. Nişanlılardı. Ben bunları çok sevip shipliyordum sonra adam öldü.

KISSADAN HİSSE;
Eğer sevmediğimiz karakterleri shiplersek ikisinin de ölüm oranı %50 olacak çünkü shounen mangakalar sevenleri kavuşturmaz. Acı, gözyaşı ve kedere bayılırlar. Bol bol küfür yemeyi de çok severler. Ve böylece sevmediğimiz karakterlerden biri ölünce onu başka bir sevmediğimiz karakterle shipleyeceğiz ve işte oradan yarılana yarılana 1 kişi kalacak. Onu da kendisiyle shipleyeceğiz (Deviantartta ItaIta -Itachi X Itachi- shipleyen birini görmüştüm. Olabilir yani) Sonra o da ölecek. Ve biz de sevdiğimiz karakterlerle güzelce anime izleyeceğiz.

Bir kez daha; zekiyim Tastey
[Resim: 1zogfw1.jpg]

#8
Oha sen olayı çözmüşsün Atesligozler İşte tam olarak bu. Zeka fışkırtırkene sen.
La ama harbi bu mangakalar bu işi neden bu kar çok seviyo yoksa editörleri shpunen jump falan mı zorluyo meraktan takip eelim diye yav Confident

#9
Oga Tatsumi-Hildagarde
[Resim: images?q=tbn:ANd9GcTuTWlDH-gXftR1ZkKos_X...WSCHyzMFHg]

#10
Baya var favori olrak seçem biraz zor gibi Ciddi
(Bir kaç tane daha koyacak vaktim yok ne yazık ki Shy)
Caneee Tastey
Spoiler:
[Resim: 1jDYoB.jpg]
[Resim: nYmAdB.jpg]
[Resim: mq7GD4.jpg]
[Resim: OJ9R4A.jpg]
[Resim: vY8gWr.jpg]
[Resim: y2oPk7.jpg]
[Resim: mq7GnP.jpg]
[Resim: X2qB5j.jpg]
[Resim: 32j9dr.gif]
[Resim: rY8gn1.jpg]
[Resim: lBrkmp.png]
[Resim: Pv65mb.jpg]
[Resim: 32j90j.jpg]
[Resim: rY8grz.jpg]
İmzaya tık tık

[Resim: orZvER.jpg]

[Resim: l7EPzQ.jpg]



    Favori Anime Çiftleriniz
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi